úterý 1. listopadu 2011

Day 16

Snídaně - Active křehké rohlíčky (já jim říkám suchary), sýr president rondele, zelený čaj
Svačina - voda, mandarinka (Ev mě včera v komentáři navnadila na mandarinky)
Oběd - jemný zeleninový fresh džus s kapkou olivového oleje, 5 plátků kuřecí šunky, půlka papriky, půlka okurky
Svačina - grep
Večeře - Saté, polévka Tom Kah Kung ( s krevetami) a rýže, deci vína, voda, čaj

Dnes máme s přítelem to polovýročí, byli jsme na večeri v Noi, což je thajská restaurace, moje nejoblíbenější a dala jsem si polévku s kokosovým mlékem a krevetami a k tomu rýži a pak Saté - což jsou malé kousky masa na špízu a k nim arašídová omáčka. Prostě mňamka.

Můj dnešní obed

Zítra se chystám přes oběd na hodinu badmintonu a po práci mě čeká posilovna - tak doufám, že na ni budu mít ještě sílu :-)

2 komentáře:

  1. ahoj, dík za komentář :)ta kamarádka prý zhubla nejdřív asi 10 kg díky dělené stravě a pak začla dodržovat asi to, o co se tu všichni snažíme, neják tak vyvážený jídelníček s největším podílem zeleniny. a začla se hýbat. jako nejde mi do hlavy, jak to dokázala tak rychle, má fakt vůli!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta polévka mě láká :-)

    OdpovědětVymazat