pondělí 31. října 2011

Day 15

O víkendu tu bylo mrtvo, dala jsem si od blogování pauzičku a užívala si rodinný život, pekla jsem v nové troubě kuře s grilovanou zeleninou, šneky z listového těsta a pak je i jedla - ano vím, nic ideálního pro dietu, ale nevadí. Jinak jsem jedla zdravě, včera jsme si udělali k večeři nastrouhané jablko a mrkev a já jsem k tomu umixovala smoothie z řeckého jogurtu, mléka, banánů a jablek.
zdroj  - klik pro 20 receptů na smoothie :-)
Dnešní jídelníček:
Snídaně - suchary, šunka, sýr, čaj, okurka
Svačina - mandle, voda
Oběd - kuřecí steak s grilovanou zeleninou a bramborami
Svačina - mandle
Večeře - active tousty s provensálskou paštikou, čaj, jablko

Změna času na mě vždy působí depresivně, nemám ráda zimu a tmu, takže si dnes jdu lehnout a odpočívat. Včera jsme byli plavat a v sauně, takže jsem nějaký pohyb měla, zítra máme s přítelem takové polovýročí, takže jdeme do mé oblíbené thajské restaurace, kde se asi trochu rozšoupnu a na středu mám naplánovanou posilovnu, kde si chci zkusit ten plán od trenéra.

Mějte hezký večer.

7 komentářů:

  1. wow si dobra: ja jsem dneska mela hroznove vino snidane, obed tri ravity s gerve a pulku okurky, svacina dynove seminka, vecere dve mandarinky..nic moc co? malo proteinu...ale nebyl cas a navic sem zase pila colu light...priznavam :)

    OdpovědětVymazat
  2. No večeře teda nic moc :-) Měla bys jíst víc, než dvě mandarinky k večeři. Ale ta dynova seminka bych si dala, mnam :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja jsem to ale nestihla se najist a ted uz je pozde...jim v praci a totalne nebyl cas:) vim, ze nekdy spis jim malo...proto mi nekdy rikaji lidi, ze treba nehubnu..:(

    OdpovědětVymazat
  4. Díky díky, no já si na snídaních tak trochu ujíždím :D ten puding už si nedám neboj :)

    ideální to není, ale ani žádná prohřešek, listové těsto je lehké, dá se to. Na to smothie se taky chystám, mňam mňam :) Tvlj včerejší jídelníček je moc pěkný, ikdyž mandle obsahují polovinu tuku.

    OdpovědětVymazat
  5. To smothie vypadá úžasně, asi si taky brzo nějaké udělám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty Vánoce ti závidím! To musí být pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi zkusím těma smoothie na který si tady dávala odkaz občas nahradit jídlo. Parádní recepty, děkuju!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat