středa 2. listopadu 2011

Day 17

Tento týden mi to s pohybem moc nejde, nemám vůbec čas, do toho mě od rána bolí v krku, takže jsem dnes dala jen hodinu badmintonu v obědové pauze a posilovnu, kterou jsem měla naplánovanou na večer jsem musela odpískat. Ale nevadí, já si to vynahradím příští týden.

Snídaně - zelený čaj, Active křehké rohlíčky, borůvkový cottage (měla jsem ho poprvé a naposledy, nechápu, jak někdo mohl zkazit výborný cottage přidáním sladkých borůvek - fuj :D )
Svačina - řecký jogurt, suchar
Oběd - malý zeleninový salát (rajčata, papriky, okurka, balkánský sýr, kapka olivového oleje), grepový fresh džuš 2 dcl
Svačina - perník ( dostala jsem od kolegy klasický perník z pouti a tak jsem ho hned snědla, abych na něj nemusela celé dny v kanceláři koukat a dělat si na něj chutě), fresh džus z jahod a jablek 3 dcl
Večeře - rajče, 4 plátky sýra, čaj

Pohyb - přes oběd jsem byla hrát s kolegyní badminton a všem ho doporučuji - dlouho jsem se tak nezapotila :-)

A tyhle tulipány jsem včera dostala od přítele :-)

3 komentáře:

  1. Nádherný tulipánky!
    Tak já ten ovocný cottage scháním po všech čertech a ty řekneš, že je nic moc, aspoň žě to vím, ušetřím si tak tím práci. Jídelníček se to povedl i s perníčkem, ten já nedávno taky měla - moje výstavní prasátko z hrnčířského jarmarku a skončilo ve mě :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja radsi ani dneska nic nenapisu: ostuda nejvetsi: udelala jsem nevedomky chybu cislo jedna:
    nestihala jist a po dvou mandarinkach a kurecim rizotu k obedu jsem zapomela na svaciny i veceri kolem pate a pak doma v osm snedla jogurt a susenky, protoze nic jineho nebylo...ale co uz:) zitra je taky den :) xx

    OdpovědětVymazat
  3. Jé badminton jsem naposled hrála jako malé děcko. Líbí se mi tvůj blog

    OdpovědětVymazat