středa 26. října 2011

Co jím místo pečiva

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám ukázala, čím jsem v posledních dnech nahradila pečivo. Všechny tyto plátky mám doma a různě je střídám. Některé mi chutnají více a některé méně, nejvíce mi chutnají active toasty vícezrnné nebo pšeničné a nejméně maces - ten už si nekoupím, je to jen tvrdá placka bez chuti, nedoporučuji.

Křehké plátky vláknina a slunečnice (balení 150g)
jsou mňam, dávám si je třeba k jogurtu nebo namazané gervais, se šunkou a rajčetem
Složení:
Grahamová mouka, žitná mouka, bramborová kaše, pšeničná vláknina (9%), pražený ječmen, slunečnicová semínka (15%), jodidovaná sůl.

Křehké rohlíčky celozrnné (balení 250g)
jsou to takové křupavé suchárky, moc dobré
Složení:
Celozrnná pšeničná mouka 45%, pšeničná mouka, kvasnice, palmový olej, cukr, pšeničný slad, sůl, koření (kardamon, kmín, koriandr).

Active toast pšeničný (balení 250g)
můj nejoblíbenější, křehký a opravdu chutný hlavně s gervais nebo třeba s medem (ale to jen občas, pšt)
Složení:
Pšeničná mouka, žitná mouka, cukr, droždí, glukózový sirup, rostlinný olej a tuky (částečně hydrogenizované), emulgátory (E433, E470, lecitin), sůl.

Active toast vícezrnný (balení 125g)
Složení:
Celozrnná pšeničná mouka 85%, pšeničná mouka, cukr, droždí, glukózový sirup, částečně hydrogenovaný rostlinný olej, slad, emulgátor (E322, E470), sůl.

Maces tradiční (balení 180g)
tvrdá placka bez chuti, už si ho nekoupím
Složení:
Pšeničná mouka, voda

Tak a teď mi řekněte, jaké plátky máte rádi vy?

5 komentářů:

  1. Jé, už to jde :-) Jsem na tom úplně jako ty, máme asi stejně chutě :-) Na příštím nákupu si nakoupim do zásoby a už teď se těšim, jak si pochutnam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mně chutnají k tomu, co tu máš, ještě takové ty rýžové apod polystyreny :D pečivo jsem jednu dobu nejedla vůbec, teď ho jím jen ráno a dávám si takové ty hodně celozrnné http://nd02.jxs.cz/726/885/3ad99496b9_53777022_o2.jpg nebo http://www.penam.eu/cs/nase-vyrobky/pecivo/fit-den/

    OdpovědětVymazat
  3. Lana - pečivo od Penamu taky občas kupuju :-) Dělám si ho s domácí avokádovou pomazánkou a cherry rajčaty - to je mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem si dneska koupila nějaké křehké plátky s příchutěmi dokonce :). Slanina a sýrové. Dá se to zobat i u televize třeba samotné, nebo si je namazat. Moc díky za tipy, já na ně úplně zapomněla. Musím je zas zapojit do hry !!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Docela jsi mě teď inspirovala, asi si pořídím tyhle "náhražky".. :)

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat