úterý 25. října 2011

Zdravé Hubnutí

Včera přišel na novinové stánky nový magazín, který se jmenuje Zdravé Hubnutí. Stojí 20 Kč a najdete v něm zdravý vyvážený jídelníček s recepty na celý měsíc a plno zajímavých tipů a článků. Vydává ho firma ve které pracuji a tak vám ho s klidným srdcem mohu doporučit, je opravdu skvělý a já sama mám v plánu plno receptů vyzkoušet.
Jinak jak pokračujete s hubnutím? Já mám zatím dole necelé kilo, ale je pravda, že to moc nepřeháním a nedržím žádnou redukční dietu, ale jen jsem přešla zpátky za zdravou a vyváženou stravu, tak ta kila půjdou dolů určitě postupně a za to jsem ráda. Dnes se chystám do posilovny, zaběhat si na pásu a pak si dát své obvyklé posilovací kolečko.

8 komentářů:

  1. Jéé, ten časopis bych hrozně chtěla, ale než se dostanu někam do města a do tragiky, tak už určitě nebude :-(

    Necelé kilo je krásné, vždyť zdravé hubnutí by mělo jít spíš pomaleji. A hlavně, ty jsi zdaleka neměla nadváhu, takže i proto si myslim, že to bude pomalejší. Já se budu vážit až za týden, viz. muj dnešní příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aáá, překlep - trafika :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Adél jestli ho neseženeš, tak mi písni a já Ti ho pošlu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně? Ježiš to by bylo skvělý! Koukala jsem, že to má vycházet nějak pravidelně. Kolik čísel už vyšlo?

    OdpovědětVymazat
  5. Teda snad na něj někde zítra narazím, protože takovýhle časopis za 20Kč? Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jasně, tohle je druhý číslo. Napiš mi do mailu adresu a já Ti ho pošlu, mám v kanceláři nějaké vzorky které jsou pro mou potřebu k archivaci, takže Ti ráda jeden pošlu a když někde vyhrabu i to první číslo, pošlu Ti ho taky :-)
    Parera - já teď z hlavy nevím kde všude se bude prodávat, ale když mi písneš z jakého jsi města, dám Ti vědět přesná místa kde se dá koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip, v sobotu ho běžím koupit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli ho někde uvidím tak si ho koupím, dík za tip!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat