úterý 25. října 2011

Day 9


Čím zdravěji jím, tím lepší mám náladu - máte to taky tak?

Už několik dní jsem neměla ani kousek pečiva a překvapivě mi zatím nechybí. Nahrazuji ho různými křehkými a křupavými plátky a zatím to funguje.

Snídaně - 3 plátky bonavita crisp bread se slunečnicí a vlákninou, cottage, zelený čaj
Oběd - penne s žampiony a smetanovou omáčkou (špatné, ale nic lepšího v obědové nabídce té restaurace nebylo), neperlivá voda
Svačina - řecký jogurt se lžičkou medu, 2 plátky bonavita, kiwi, voda
Večeře - 1 křehký pšeničný plátek namazaný gervais, řecký jogurt, půlka grepu, voda

Pohyb - posilovna a relax v sauně

Na pátek mám domluvený trénik v posilovně s trenérem, tak mi dá asi dost do těla. Bojim bojim :-)

6 komentářů:

  1. Mám to stejně, protože mám ze sebe dobrý pocit, mám i dobrou náladu :) S pečivem je to dobrý nápad, asi se od tebe poučím, možná to je právě ten důvod proč víc tloustnu než hubnu :D Moc se mi tvůj jídelníček líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Cler - to jsem ráda, že to máš stejně! Určitě stojí za to to vyzkoušet. Když to dnes stihnu, tak sem hodím fotky těch všech plátků který jím, určitě si tam vybereš, všechny jsou strašně dobrý

    OdpovědětVymazat
  3. Super :) Já mám doma taky nějaké, a tak jsem se na základě tvého článku rozhodla, že si je dva dám dnes k odpolední svačině místo chleba :) Jinak ta váha bohužel váží až moc dobře :D

    OdpovědětVymazat
  4. A mě ten tvůj "křehkoplátkový článek" nejde okomentovat :( Nu každopádně ty první vypadají moc dobře, s těma semínkama, ty jsem ještě neviděla a uvažuju, že si je koupím :) Jinak ty rohlíčky jsem měla a jsou moc dobré! A ty třetí jsem si zrovna dneska dala, ty máme doma, sice nějakou levnější variantu, ale neva :D A jinak máme ještě nějaké knackebroty se sezamovými semínky a ty jsou taky moc dobrý :)) Díky za ten článek

    OdpovědětVymazat
  5. jo, ono když se to povede, hned je mít pro co se radovat :)))
    jinak super typy těch křehkých plátků ... nezkoušela jsem , ale okusím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky mám ze sebe radost tak mám lepší náladu:) To znám!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat