pondělí 24. října 2011

Day 8

Dnes mám nějaký útlum, ale to je asi tím, že je pondělí a nechce se mi nic dělat :-) Dnes jsem trochu zanedbala pitný režim, musím se polepšit, takže to teď napravuji sklenkou růžového sektu.

Snídaně - jogurt ve kterém byly vločky s pomerančovou příchutí a k tomu pár plátku Bonavita
Oběd - vepřový steak s jablky, americké bramory (ani jsem ho nesnědla celý, nebyl dobrý)
Svačina - hruška, zelený čaj
Večeře - křehké pšeničné plátky Bonavita, slané máslo, šunka, anglická slanina, caprese, zelená paprika ( byl to takový velký obložený talíř), zelený čaj.

Mimo - 2 malé kokosky za odměnu - sice se nebylo za co odměňovat, ale taky nevadí :-)
Pohyb - žehlení :-DDDD to byl dnes můj jediný pohyb a žehlit tou namoženou rukou z badmintonu byl docela mazec

Každopádně jsem v dobré náladě, beru to všechno opravdu v klidu a nenechám si jídelníčkem otrávit život.

Mějte fajn večer!

2 komentáře:

  1. tento tvuj blog me docela motivuje simco...ja mela vcera tohle: snidane dve mandarinky, caj s mlekem (to vis anglie), obed: domaci chicken wrap - kure, paprika, porek, zampiony - 2 ks, bohuzel behem dne moc kavy, vecere kolem pate jeden kousek te chicken wrap a vecer jedna mandarinka - ehm...cukr vecer ja vim:) a sla jsem pesky do prace - zase muj jediny pohyb, 35 min chuze :) pusu xx

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Ev to jsem fakt moc ráda! Začala jsem zase makat, protože mám 5 kilo nahoře a do léta musí být pryč :-) A jedla jsi krásně! Jedna mandarinka je myslím v pohodě, kdybys jich snědla kilo, bylo by to už horši :-)

    OdpovědětVymazat