úterý 18. října 2011

Seasonal Changes

Léto bylo hektické, září ještě hektičtější a tak mám další 2 kila nahoře a je na čase s tím něco udělat.
Dávám si nové předsevzetí a to psát sem každý den, ať to bude jen můj jídelníček, tip na dobrý recept či inspirační video se cvičením, slibuji, že to tady bude teď mnohem živější.

Včera jsem si dala svůj oblíbený "ovocný + zeleninový den", který vypadal asi nějak takhle:
Snídaně - pomeranč a dvě mandariky, sklenice vody, zelený čaj
Svačina - půlka hrušky
Oběd - jemný zeleninový fresh s kapkou olivového oleje a trocha hroznového vína
Svačina - půlka hrušky
Večeře - zeleninový vývar

Zvládla jsem to v pohodě, neměla jsem vůbec hlad a měla jsem dost energie. Dnes už jsem se vrátila k normálnímu jídelníčku, který vypíšu večer, až se vrátím z posilovny :-)

2 komentáře:

  1. Máš pravdu Emco ovesná kaše není pro dietu ideální, zkoušela jsem si ale dělat svou a přesto, že byla udělaná správně, tak mi vůbec nechutnala (když to řeknu naplno, chtělo se mi zvracet). A takhle je asi dost oslazená na to, abych byla schopná ji sníst... navíc má jedna porce cca 260kcal, což není na snídani tolik. Dříve jsem hodně snídala a měla do svačiny už zase chutě a lehce hlad, teď musím zaklepat, cítím se krásně plná a asi mi to slazené na den stačí :)

    Ovocný den se ti moc povedl :)

    Dívala jsem se dole na tvoje fotky, máš krásnou postavu, je vidět, že je potřeba víceméně jen zpevnit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Michaele Vavrin - je mi to jasný, já si třeba dost často dělám jen ovesné vločky které namočím do jogurtu a nechám změknout a přidám k nim lžičku medu a moc mi to chutná :-)
    Moc děkuji za pochvalu, mám tyhle ovocné dny docela ráda, vždycky mě to nakopne.

    Máš pravdu, potřebuji spíše jen zpevnit a vytvarovat se, protože jsem na to teď hodně kašlala a jsou viděť následky.

    OdpovědětVymazat