sobota 11. června 2011

I´m making myself fit!

Nemám moc ráda kolektivní sporty a když říkám nemám ráda, tak je to slabé slovo. Jsem docela dost velký sólista a nejlépe se mi sportuje o samotě, se sluchátky v uších a s čistou hlavou.
Letos jsem ještě neměla možnost sportovat, po mé lednové operaci jsem musela být dlouho v maximálním klidu a půl roku bez pohybu se na mé kondičce dost podepsalo.  A ta 4 kila navíc jsou znát, co si budeme povídat.
Kdo z vás běhá, ten ví, že se nedá srovnávat běhání na pásu v posilovně a běhání v terénu. A nic se nevyrovná tomu vzít si ipod a jít se proběhnout do lesa.
Já jsem si dnes dala hodinku posilování a pro začátek jen 3 km běhu v terénu a přežila jsem.
Při běhání používám hrudní pás a měřič tepové frekvence miCoach od Adidas a musím uznat, že to byla jedná z nejlepších investic, kterou jsem do sportovního vybavení udělala. Je to pás, který se připne pod prsa, na zápěstí si dáte "hodinky" a ty vám ukazují v jakém tepovém pásmu se pohybujete a podle barev velice jednoduše poznáte, jestli máte při běhu zrychlit nebo zpomalit tak, abyste se drželi v optimální tepové frekvenci.

Žádné komentáře:

Okomentovat