úterý 18. října 2011

Day 2

Dnes jsem se ráno vzbudila s velice příjemným pocitem, bylo mi fajn, cítila jsem se lehčí a svěží. Ovocno-zeleninový den má něco do sebe. S přítelem jsme vedli debatu o tom, že je třeba se hodně hýbat a stravovat opravdu zdravě, takže i on se vrátil se svému rituálu a začal každé ráno cvičit. V posledních dvou měsících v našem okolí onemocnělo několik lidí vážnými nádorovými onemocněními a i proto jsme se zařekli, že se dáme na opravdu zdravý životní styl, protože řekněme si upřímně - děláme to pro sebe a své tělo! 

Můj dnešní jídelníček:
Snídaně - 2 křehké pšeničné tousty Bonavita + cottage, voda s rozpuštěným vitaminem s minerály
Svačina - mandle, hroznové víno, čaj
Oběd - kuřecí plátek se zeleným chřestem, slaninou a cherry rajčátky, 3 dcl pomerančového fresh džusu
Svačina - mandle, hroznové víno
Večeře - 150 gramů zeleninových špalíčků (okurka, kedlubna, mrkev) a k tomu řecký jogurt
Večeře 2 - trocha sušených brusinek po cvičení

Měla jsem v plánu jít dnes do posilovny, ale zapomněla jsem si v kanceláři vstupní čip, takže jsem si dala alespoň hodinku cvičení se Cindy Crawford a poté 50 úklonů na každou stranu s 3 kg činkou v ruce - můj oblibený cvik :-) Do posilovny tedy půjdu zítra, v plánů mám hodinku na pásu a pak nějaké lehčí posilování na strojích.

O víkendu bych se chtěla vyfotit a změřit, abych měla nějaké oficiální čísla a fotku, kterou pak budu moci porovnat s výsledky.


3 komentáře:

  1. Je fajn, že jste se rozhodli pro zdravý životní styl, je to jen pro vás :)

    Jídelníček vypadá moc hezky, navíc si hodně cvičila :)

    No včera jsem si čokošku nedala, a veřím, že pokud to dnes dostatečně rychle rozdám, tak si taky nedám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Michaele Vavrin - já jsem nikdy moc jídlo neřešila, ale v poslední době je toho špatného kolem tolik, že je fakt na čase se nějak hlídat a starat se o to tělo :-)

    Jsi fakt dobrá, máš pevnou vůli!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný :-) Cindy jsem si taky stáhla, ale ještě s ní radši počkam - přece jenom na fyzičce teprve začínam pracovat a asi bych to nedala :-)

    OdpovědětVymazat