pondělí 24. října 2011

Day 7

Včera jsem nestíhala postnout jídelníček, takže tady a večer bude další post, tentokrát snad obsáhlejší.

Snídaně - dva plátky něčeho :-D - nevím jak se to jmenovalo, ale bylo to zdravé :-)) , gervais, sklenice vody, čaj
Oběd - kuřecí stehno, kus kus, jablko, voda
Svačina - dva křehké pšeničné plátky s provensálskou paštikou, hruška
Večeře - caprese, pšeničné plátky se slaným máslem, čaj, pár kuliček hroznového vína

Byli jsme s přítelem hrát badminton, narazila jsem si zápěstí a zjistila jsem, že jak mě badminton baví, tak čtyřhra není rozhodně nic pro mě. Motala jsem se po hřišti jak ožrala a pořád to kazila. A to mi jinak badminto docela jde :-)


4 komentáře:

  1. Jéé inspirace, kus kus jsem neměla dlouho. Díky ;) Z badmintonu si nic nedělej. Já byla s P. na squashi. Hrála jsem ho rok s trenérem a myslela si, jaká jsem hvězda, jenže teď mi raketa ležela doma už asi 3 roky a já ji vytáhla od prachu, abych dostala takovou nálož, na kterou dlouho nezapomenu !! Takže nee, squash už opravdu neumím :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký jídelníček :)

    No já mám badminton taky ráda, ale čtyřhru jsem teda ještě nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
  3. caprese teda miluju :)

    badminton jsem hrála jako malá, ale jak na to koukám, asi začnu znovu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díky za komentáře!
    Bezega - no jo, já si taky myslela, jaká jsem hvězda a byla jsem za totálního blbce :-DDDD
    Parera - ani nezkoušej, je to strašná nuda :-D
    Lana - já taky :-) Začni, je to fakt zábava

    OdpovědětVymazat