sobota 22. října 2011

Day 6

Krásný dobrý večer,
dnes se opravdu není čím chlubit. Byli jsme na návštěvě u přítelových rodičů a pak u mé babičky a tak si asi umíte představit, jak můj dnešní jídelníček vypadal.... možná jsem to trochu vyžehlila tím, že jsem si ráno přivstala a dala si 20 minut do těla cvičením břišních svalů a úklonů s činkou :-)

Snídaně - tmavá houska, gervais, šunka, zelený čaj
Oběd - polévka s knedlíčky, řízek bez přílohy, rajčatový salát
Svačina - ovocný dort s gelatinou, šlehačka (nechtěla jsem ji, ale "tchyně" se nedala přesvědčit :-) ), čaj a čajové sušenky
Večeře - 4 ks křehkých pšeničných plátků Bonavita, gervais, šunka, kousek sýra Tizian a Grand Moravia, cherry rajčátka, hroznové víno

Pohyb - 20 minut cvičení břišních svalů a úklony na stranu s činkou

A teď právě pijeme růžový sekt a jíme k tomu olivy.

Ano vím, dnes se není čím chlubit. Zítra jdeme hrát badminton, tak to snad alespoň částečně vyběhám...

Děkuju vám za tipy v předchozím článku, dnes jsem si koupila papriku a zítra si ji dám večer místo ovoce.

7 komentářů:

  1. :) vždyť to není tak strašné, navíc si měla pohyb, takže no stress ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten dortík určitě ničemu nevadí, to já si dala medovník, ten už je horší! Líbí se mi tvůj jídelníček náhodou :) A ten pohyb - já udělám pár cviků a už funim, natož 20 minut! Jojo paprika je na véču moc dobrá :) Ještě mě napadla mrkev, tu si taky někdy dávám, nebo ledový salát, či zelí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný výčitky :-) A náhodou to neni tak hrozný a ještě jsi se hýbala, takže v pohodě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyt to není tak špatné :)) Hlavně že sis den s přítelem užila ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to v pohodě, mohlo být hůř:) A máš pěkný pohyb, užila sis. V pohodě:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, dala by jsem si černé olivy. Ach. Jojo, jak píšou holky, hlavně nestresovat :)

    OdpovědětVymazat