pátek 21. října 2011

Day 5

Vůbec nemám hlad, jím každé 2 - 3 hodiny a cítím se lehce. Docela už mi i splasklo břicho, je mi fajn.

Snídaně - sklenice vody, 100 g měkkého tvarohu, dva křehké pšeničné plátky Bonavita, zelený čaj,
Svačina - tu jsem dnes nestihla
Oběd - grilovaný skotský losos a rajčetem, bez přílohy, voda, 2,5 dcl pomerančového fresh džusu
Svačina - jablko, voda, zelený čaj
Večeře -  1 ks pšeničného plátku Bonavita a 1 tmavá houska, gervais, šunka, sýr, cherry rajčata a normální rajče, zelený čaj

Pohyb - hodina v posilovně, 15 minut na pásu a posilování, dala jsem si příjemně do těla

Večeře nic moc, housku jsem si musela dát, protože jsem si zapomněla koupit ty pšeničné plátky a doma už jsem měla jen jeden. Do budoucna se chci vyhnout pečivu k večeři, budu ho jíst maximálně ráno k snídani. Místo něho si večer budu dávat různé křupavé plátky a polystyrén, však to všechny znáte. Taky ovoce chci omezit jen na dopoledne a maximálně odpolední svačinu a úplně ho vyškrtnout večer a místo něj si dávat večer zeleninu.
Jakou zeleninu si dáváte obvykle k večeři???

-------
Dnes jsem musela pracovně do Holešovic a jsem toho rovnou využila a stavila jsem se v Holešovické tržnici na farmářských trzích. Miluju tu atmosféru farmářských trhů. Koupila jsem hrušky, cherry rajčata, ananas a kus dýně - chtěla bych vyzkoušet dýňovou polévku, tak mi držte palce, ať je dobrá :-)


6 komentářů:

  1. Jídelníček je hezký, hlavně ten oběd :)

    Taky se snažím pečivo jen ráno, nebo v poledne k obědu, ovoce nejlépe ráno a dopoledne, občas ale i odpo. Zeleninu - rajče, papriku, mrkev, okurku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parera - když já ovoce strašně miluju, takže to pro mě bude boj ho jíst jen dopoledne :-))) Papriku už jsem neměla ani nepamatuju, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda máš to dneska krásný, snad se mi zítra povede něco podobnýho pokud mi bude líp :)

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ze zeleniny u mě naprosto vedou rajčata a salátová okurka. A z ovoce poslední dobou kiwi a taky se ho snažim jíst jen dopoledne. A pečivo si dávam často jako odpolední svačinu - myslim, že to tolik nevadí, protože mam dny celkem dlouhý - chodim spát pozdě. Ale k večeři už ne, to se snažim a budu snažit jen zeleninu a nějakou bílkovinu.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, dýňová polévka ! :) Asi nejlepší polévka na světě. Samá zelenina, chutná incredibly, zasytí a ještě jednou podotýkám, že chutná incredibly !!! Doma ji děláme každý týden plný kotel, takže držím pěsti ať se povede ! Jdu se schoulit do klubíčka a tiše závidět...

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám hlad pořád :D Jídelníček máš naprosto krásný! Já bych se taky do budoucna chtěla vyhýbat pečivu, ale zatím se mi to moc nedaří. K večeři si dávám okurku nebo papriku a nebo taky kedlubnu.

    OdpovědětVymazat