pátek 21. října 2011

Day 4

Včera úplně bez pohybu, když nepočítám chození na vysokých podpatcích a večerní jízda metrem přes celou Prahu (jinak jezdím autem, takže to pro mě byl pohyb :-D ). Ale regenerace je taky důležitá, takže jsem v klidu a dnes si dám do těla v posilovně.
Večer jsem byla díky svému druhému blogu (který je o módě) pozvaná na jednu akci do showroomu firmy Lindex, kde bylo kromě oblečení i hodně jídla a různých dobrot. Nakonec jsem odolala a dala si jen skleničku sektu a jednu lososovou jednohubku, která byla ještě dělaná na lžičce, takže bez pečiva, tím pádem to nebylo tak hrozný. A ještě jsem měla asi 10 mandlí/oříšků nebo co to bylo :-)))
Snídaně - sklenice vody (na lačno), 2 plátky křehkého pšeničného toustu Bonavita + cottage, zelený čaj
Svačina - neměla jsem na nic chuť, tak jsem si dala jen sklenici vody z vymačkanou limetkou
Oběd - grilovaný losos bez přílohy + 6ks maki (s lososem a zeleninou), jasmínový čaj
Svačina - zelený čaj hruškový, hroznové víno
Večeře- 100 g měkkého tvarohu, hruška + hroznové víno
Mimo: sklenka sektu, lososová jednohubka a 10 mandlí / oříšků

A toto je heslo pro můj dnešní den! Potřebuji si dát pořádně do těla!
O víkendu jedeme k přítelovým rodičům, takže bude určitě štrůdl a já neodolám :-)))) Ale co se dá dělat, žiju jen jednou, v neděli jdeme sportovat, tak to zase vyběhám :-)))
Mějte krásný den!

2 komentáře:

  1. Zaujal mě tvůj blog. Já jsem na běhání nikdy moc nebyla, rychle se zadýchám a píchá mě na hrudníku. Ale jak to tu čtu, říkám si že bych tomu ještě mohla dát šanci. Běhám občas akorát ve fitku na pásu, ale v lese ne (ačkoli ho mám před domem).
    Jak často a kolik bych měla začít pro začátek?

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobrý začít hezky pomalu a nepřeceňovat se, protože by sis mohla ublížit nebo k tomu získat odpor.
    Já běhám taky hlavně v posilovně na pásu ale venku je to o něčem jiném. Jestli chceš běhat, vyzkoušej plán pro začátečníky:
    1. týden - 7 minut rychlé chůze a minuta běhu (opakuj třeba hodinu)
    2. týden - 6 minut rychlé chůze a 2 minuty běhu
    3. týden - 5 minut rychlé chůze a 3 minuty běhu
    atd...nakonec se dostaneš k tomu, že už vlastně opravdu běháš :-)
    Nebo zkus třeba 5 minut běžet a pak jen minutu rychlé chůze na vydýchání, tak to dělám já když nejsem v kondici.

    OdpovědětVymazat