středa 19. října 2011

Day 3

Vypadá to tak, že se do té posilovny asi jen tak nedostanu. Po práci jsem nasedla do auta, vyjela směr posilovna a na první křižovatce mi zasvítila na palubním počítači baterka a auto chcíplo a dál nejelo. Po pár minutách se mi ho podařilo zprovoznit, ale vystrašená tím, že by mi to chcíplo někde v centru Prahy a já způsobila dopravní kolaps, jsem raději jela domů.

Takže dnešní pohybová aktivita byla jen - sada cviků na břicho a sada cviků na ruce s 3 kg činkami.
A teď jídelníček:

Snídaně - 3 dcl vody s štávou z limetky (na lačno), 2 křehké pšeničné plátky Bonavita namazané sýrem President Rondelé, 3dcl zelenéo čaje
Svačina - 2,5 dcl fresh grepového džusu
Oběd - kuře na rozmarýnu s cherry rajčaty a šťouchané brambory, 3dcl vody
Svačina - hroznové víno, zelený čaj, jablko
Večeře - celozrná houska s domácí avokádovou pomazánkou, nastrouhané jablko s mrkví :-)

Ale i něco pozitivního na tom dnešním dni bylo - přítel mi koupil nový sporák a dnes nám ho přivezli! Konečně budu moci upéci štrůdl a další dobroty! Už se na to moc těším! :-)

Mějte fajn večer a buďte fit!

7 komentářů:

  1. No tak to je hodně pozitivní věc :) A jídelníček máš krásný ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Parera - to teda jo, ale jsem na sebe zvědavá, jak budu žít a jíst zdravě, když u toho budu péct štrůdl a muffiny atd :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj komentář o chlapech mě rozesmál :D to máš tedy pravdu.
    Proto já mám taky hrůzu sednout za volant, od té doby co mi pan komisař řekl, že nepatřím zavolat :D Ale víš jak, každý pohyb se počítá, lepší než nic :) Jinak to máš moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Cler - to jsem ráda, že Tě to pobavilo :-))) Neboj, chce to hlavně trénovat, já řídím dobře, v autě se nebojim, ale když se mi takhle něco rozbije, tak to je hrůza, vůbec nevím co mám vždycky dělat :-) A děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. zprvu jsem četla, že ti koupil nový sporťák :D ... to by byla rychlost po dnešní poruše tvého auta :D

    OdpovědětVymazat
  7. Swendy - hahaha no z nové sporťáku bych měla asi ještě větší radost, než z toho sporáku, to je pravda :-DDDD

    OdpovědětVymazat