pátek 28. října 2011

Day 12

Dnes jsem si trochu přivstala a cca po týdnu si dala k snídani pečivo, místo křehkých plátků a bylo to fajn, ale čekala jsem větší odvaz :-)

Snídaně - 2 plátky celozrného chleba, sýr cottage, čaj
Svačina - banán, voda
Oběd / Večeře - oběd jsem nestihla kvůli posilovně a pak jsem šla rovnou nakupovat a najedla jsem se až kolem 18:00, takže to už byla spíš večeře
Večeře - sushi, voda, čaj
Večeře 2 - zelená paprika
Můj první trénink v posilovně trval téměř 3 hodiny, nejprve jsem si dala 20 minut rychlé chůze a běhu na pásu, poté cca 45 minut posilování s trenérem, ukázal mi, jak mám dělat cviky, aby to bylo efektivní a je to úplně jiný level, než když jsem chodila cvičit sama. Potom jsme si ještě povídali, měla jsem na něj asi milion otázek ohledně cvičení, jídla atd... Všechny cviky mám zapsané a myslím, že mě to teď v posilovně bude bavit mnohem víc :-)

Jak jste se dnes měli vy???

4 komentáře:

  1. Tak to vypadá na veliký kus práce, takhle budeš mít svoji vysněnou váhu brzy! Líbí se mi i ten jídelníček, sushi jsem popravdě nikdy nejedla, ale vypadá opravdu lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. to si děláš doma to sushi? :) já sushi zbožňuji...

    OdpovědětVymazat
  3. Simonko Cindy mě baví, ale nezvládam všechno přesně jako ona - opakování jo, ale nohy ještě tak vysoko nevykopnu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Cler - moc děkuju :-) Sushi určitě vyzkoušej, já miluju to s lososem :-)
    Nocole - nene, kupuju si ho na Arkádách :-) Ale umím ho taky, ale jsem líná ho připravovat :-)
    Adél - neboj, to chce jen čas a až se do toho dostaneš, začně Tě to bavit ještě víc :-)

    OdpovědětVymazat