čtvrtek 27. října 2011

Day 11

Po včerejším alkoholovém dýchánku jsem si dnes dala lehký den. K obědu jsem si dala salát - já obvykle saláty nejím, ale zrovna u tohohle jsem udělala výjimku, protože miluju kozí sýr, ostružiny i brusinky.

Snídaně - 250 ml mandarinkového fresh džusu, řecký jogurt, zelený čaj
Svačina - cca 15 mandlí, voda
Oběd - salát s kozím sýrem, ostružinami a brusinkami, jeden plátek pečiva, jemný zeleninový fresh džus s kapkou olivového oleje 400 ml
Svačina - pár mandlí, voda
Večeře - 4 Active tousty s rozmačkaným avokádem, voda
Večeře 2 - půlka zelené papriky

Zítra mě čeká v posilovně moje první lekce s trenérem, tak doufám, že to přežiju :-)

5 komentářů:

  1. Hezký odlehčení jídelníček :))

    OdpovědětVymazat
  2. haha: ty ses dobra s tim jidlem: ja ti tady psat co ja jim: dneska dve mandarinky snidane, kava s mlekem, obed tri raivity (to je jako ty krehke platky) s philadelfii (neco jako gervais), ctvrtku velke okurky, svacina dynove seminka, vecere chicken wrap...pohyb: body pump hodina a predtim deset minut steper na zahrati :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parera :-)))
    Ev - s tímhle jídelníčkem jsi už musela zhubnou tak 10 kg :-) Kdybys viděla můj jídelníček než jsem se začala žít zdravě, to bylo něco :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ten jídelníček je nádherný!

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Simco....jenze ja hubnu pomalu...a navic ted tak necvicim, protoze nemam tolik energie...ale neco sem zhubla:) sama to rikas...se spis merim jak vazim, chci ted spis zpevnovat, at se to moc netrepe:) jinak ja si dopreju o vikendu...v nedeli jsem byla na chinese all you can eat a pak jsem snedla pizzu :) takze vis, proc nehubnu deset ale treba jen kilo..haha

    OdpovědětVymazat