středa 26. října 2011

Day 10

Dnes se mi hrozně nechtělo vstávat. Bylo mi špatně od žaludku, myslím, že mi nesedla včerejší sauna, takže dnešek byl dost ospalý a bez úplně bez pohybu.

Večer jsem byla od Módní Unie pozvaná na představení limitované edice Absolut vodky, což znamenalo ochutnat několik koktejlů. Né, že bych se moc bránila. Z rautu jsem si dala jen 2 plátky šunky a 2 olivy, musím se pochválit, mám fakt pevnou vůli co se týče jídla na těchto akcích.
Chtěla jsem si dát sérii cviků na břicho, ale jsem trochu v náladě, takže si dám spíš vanu a půjdu spát.

Snídaně - 3 ks crispy bread bonavita se slunečnicí a vlákninou, 2 plátky šunky, 2 plátky sýru a 2 plátky nějakého uzeného sýru, zelený čaj, voda
Oběd - kuřecí plátek se sýrem, chřestem a americkými bramborami
Svačina - jahodové pyré (něco jako jogurt, ale lepší), mrkev, voda
Večeře - 2 plátky šunky a 2 olivy, 3 koktejly, doma 2 active plátky se slaným máslem a sýrem

Doufám, že už budou fungovat komentáře! V minulém článku to nějak zlobilo.

Jak odoláváte dobrotám na rautech vy????

6 komentářů:

  1. Já bych zase neměla problém s koktejlama - vůbec totiž nepiju. Takže na tuhle párty bych asi zvaná nebyla :-D Jé, koukam, že k obědu jsi měla chřest. Jaký je? Ještě nikdy jsem ho nejedla a vždycky když ho vidim, tak nevim, jestli je dobrý nebo ne. Nevim jak má správně vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na rauty nechodím, to je moje výhoda :) ... ale co se týče takových chlast-chalko akcí , tak já osobně většinou spíš chlastám :D ... ale má rada, jak odolat: ... jít na takovou akci posilněná zdravým jídlem (pak mi je líto kazit to nějakým ujídáním dobrot ... na druhou stranu to už tak kazím tím chlastem :D to jsem prostě já) a nebo bych sledovala slečny, které se vesele ládujou a vduchu bych si říkala: jo, holka, ústa si libují, boky si žalují! ... a nebudu tvrdit, že to tak nedělám :D
    Toť mé chabé rady :D ... Ale i ty jsi dobrá, žes odolala !;)

    OdpovědětVymazat
  3. ta véča mi připadá teda dost chabá. doufám, že ti po koktejlech na prázdný žaludek nebylo dneska špatně. S rauty žádný problém nemám, řeším to tak, že si usrknu na ochutnávku, odložím a zmocním se někde vody, abych neměla prázdné ruce a číšníci neměli šanci mi něco znovu vnutit. Když na akci číšníci nepobíhají, je to o to snažší :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Adél - já samotný chřest moc nemusím, ale když je dobře udělaný a je součástí nějakého jídla tak mi nevadí. Určitě ho někdy vyzkoušej :-)
    Swendry - super tip, příště to vyzkouším :-))))
    Lana - jojo, véča byla chába, pořád mi nebylo moc dobře od žaludku, takže jsem to přepila těma koktejlama a kupodivu mi ani nebylo špatně, asi jsem si srovnala žaludek - no je to blbost srovnat si žaludek koktejlem, ale nějakou výmluvu mít musím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se máááš! kdybych měla prachy navíc, tak letím okamžitě a nechám si sestavit jak trénink, tak jídelníček... ale bohužel :)... až si budu vydělávat-to bude jiná :) ... zatím si vystačím s improvizací získanou z internetu a časopisů :) ... ale baví mě to, a to je důležité
    Každopádně pak sem hoď nějaký nový cvik, určitě se bude hodit ;)))

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, párty závidím:) A jídelníček máš fakt super, si skvělá. Jak jde běhání?

    www.tlustoprdka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat