čtvrtek 9. června 2011

Na pozdim loňského roku nám v domě, kde bydlím opravovali výtah a já jsem musela chodit 3 měsíce pěsky a to bydlím až v nejvyšším patře. Za ty 3 měsíce jsem zhubla 3 kila a tak jsem chůzi do schodů zařadila zpět na seznam pohybových aktivit. Nutno dodat, že nosím téměř pořád podpatky a tak to není žádný med.

Můj hlavní problém je, že nikdy nedělám věci jen napůl. Což by se mohlo zdát jako skvělá vlastnost, ale v mém případě je to spíše cesta do pekel. Mívám období, kdy žiju zdravě, chodím každý den cvičit, posiluji doma, dodržuji naprosto ukázkový jídelníček - čím ale nemyslím dietní, ale pouze zdravý a pestrý, bez zbytečných prasáren. A pak mám období, kdy třeba nejdu 3 měsíce v kuse cvičit, na činky se mi doma práší a ujíždím se na snídaních v Mekáči.

Není to dobrá cesta a já to vím a tak teď zkouším něco trochu jiného a doufám, že mi to vydrží už napořád. Chtěla bych mít za pár let děti a chtěla bych jim dát to nejlepší a zdravý způsob života je myslím skvělý způsob, jak dětem to nejlepší předat.

Žádné komentáře:

Okomentovat