středa 9. listopadu 2011

Day 23

Včerejší den bych shrnula jako jednu velkou prasárnu, ale i přesto mám ze sebe dobrý pocit. Šéf měl narozeniny, takže dostal snad od každého oddělení velký dort a já jsem byla donucena si dát jeden kousek malinového cheescaku (né že bych se moc bránila).

Můj trenér říká, že za každý kousek dortu či koláče musím udělat 10 dřepů navíc. Já jsem si včera místo dřepů (které jsem měla ve cvičebním plánu, takže jsem jich i tak dělala 60) dala navíc jednu sérii 3x3 cviky po 10 - 15 opakováních na ruce a záda. Musím se přiznat, že mě cvičení podle toho plánu od něj začalo hrozně bavit, je to úplně jiný level, cvičila jsem celou dobu bez nějakých prodlev a zevlování a takový nával endorfinů jaký jsem měla po cvičení, když jsem přišla domů, jsem dlouho nezažila. Dnes po práci si dám jen doma sérii cviků na břicho a zítra mě čeká zase posilovna.
Mám za úkol zlepšit si kondičku, takže teď se snažím zase začít běhat (koleno mě zatím moc nebolí, hurá) a zvýšila jsem zátěž na strojích a zvedám o kilo těžší činky než normálně. Chci nabrat trochu svalové hmoty a na jaře to začít hezky pomalu tvarovat :-)

Snídaně - jahodovo - limetkový protlak (kupuji si ho v Albertu za cca 25 Kč - je famózní), zelený čaj
Svačina - 2 cnackebroty, zelený čaj
Oběd - kuřecí steak a krokety - fuj fuj, já vím
Svačina - malinový cheescake - úspěšně spálen v posilovně
Večeře - 30 minut po cvičení - 2 plátky vepřové šunky, cca hodinu po cvičení - smoothie z banánu, jablka a kiwi
Dneska jsem se dost rozepsala, ale mám fakt dobrou náladu a i přesto, že v jídle trochu prasím, tak mám ze sebe dobrý pocit a o to asi jde :-)

Jak jde cvičení vám holky?

3 komentáře:

  1. Dobrá nálada je ze všeho nejdůležitější! Když se usmíváš, jde všechno líp :-)

    Jinak cvičení dobrý, od včera jsem se do toho zase pustila - akorát jsem upustila od videí - nevim, jestli si to u mě na blogu četla. Prostor, notebook neni jen muj atd. Možná o víkendech, uvidim.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, já ti úplně zapomněla napsat, že jsem ten časopis nakonec sehnala. Promin. Jsi zlatíčko, že na mě takhle myslíš :-)

    Jinak to cvičení - supr nápad! Třeba u Cindy jsou fajn ty úklony atd. Jak tam o tom řiká, že to pomáhá na boky. Takže si to pustim a vytáhnu některý cviky. Díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to hezký a kousíček cheesecaku? Dala bych si taky :))

    OdpovědětVymazat